Wednesday, August 28, 2013

Dorm Room Style with Crane & Canopy

Gone are the days where you buy a subpar bed in a bag to take to adorn your college dorm room. I mean, talk about killing your reputation showing up with a pillow, a poster and a hand me down blanket. Kids are bringing interior design into the dorm room. Who would have thought? As I mentioned earlier this week, myself and some talented bloggers were challenged to put together a design board using the same bedding, but adding in our own accessories. I mean so chic. Here is what I came up with for my "dorm room" if I weren't way past my college years. Sigh. 

Get the look: Art / Noe Blue Duvet / Rug / Lamp / Side Table / Lumbar / Velvet Throw Pillows / Candle / Pouf

If you cannot get enough of this dorm room styling, check out what these other lovely ladies have in store for you this week. Isn't it fun to feel young again?

Camila from Effortless Style
Gabby from Savvy Home on Tuesday
Carmel from Our Fifth House on Thursday
Lindsay from The Pursuit of Style on Friday

14 comments:

  1. Love your design! I wish I could take my knowledge and good taste from now and go back and redesign my dorm room. It was so typical bed, bath & beyond!

    ReplyDelete
  2. I love this. My dorm room was terrible...I think I ordered a bedding set from Domestications...something that I thought was super cool, but looking back it was awful!!! I love those velvet throw pillows and that rug! Gorgeous!

    ReplyDelete
  3. So pretty! I just took my son off to college and I am so glad I do not have to endure the jailcell feel of a dorm room. Boys seem to be fine with it though.

    ReplyDelete
  4. Lindsay very good looking! Love the velvet throw and pillows, the pop of color is perfect!

    xoxo
    Karena
    Feature: Love Where You Live"

    ReplyDelete
  5. cutest dorm room ever!! Mine wasn't as amazing at all! It was all from Bed bath and Beyond! ha!

    ReplyDelete
  6. Stunning! I have so many favorites, but I think those shams are number one in my book. Love the pink/yellow combo.

    Thanks for participating !

    ReplyDelete
  7. What a fabulous dorm room this would be...I would definitely be your roomie! The artwork and rug are just the icing on the cake!! Great job love!

    ReplyDelete
  8. I LOVE what you did with your room Lindsay!! That gray, ivory and neon pink combo is the best!

    ReplyDelete
  9. Love the vibe. I want that rug. Yes why can't we still be college age...ugh!!

    ReplyDelete
  10. nhan sam han quoc tai tphcm tphcm là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại nhan sam han quoc tai hcm kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời. Từ xưa đến nay những công dụng của loại nhân sâm này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt là chăm sóc sức khỏe của con người. nhân sâm hàn quốc chính là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. Củ nhân sâm Hàn Quốc có những vai trò và tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

    ReplyDelete
  11. tác dụng của nhân sâm với nam giới là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại sử dụng nhân sâm như thế nào kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời. Từ xưa đến nay những công dụng của loại nhân sâm cải thiện sức khỏe đàn ông này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt là chăm sóc sức khỏe của con người. nhân sâm tác dụng như thế nào chính là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. tác dụng của nhân sâm đối với tinh trùng có những vai trò và tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

    ReplyDelete
  12. nhan sam han quoc tai tphcm tphcm là một trong những loại thảo dược tự nhiên, có mặt ở rất nhiều quốc gia trên thế giới như Nhật Bản, Hàn Quốc, Hoa Kì... Trong các loại nhan sam han quoc tai hcm kể trên thì nhân sâm hàn quốc luôn được hàng triệu người trên khắp thế giới săn lùng và tìm kiếm bởi những giá trị tuyệt vời. Từ xưa đến nay những công dụng của loại nhân sâm này vẫn được mọi người lưu truyền và ứng dụng vào trong đời sống đặc biệt là chăm sóc sức khỏe của con người. sâm hàn quốc chính là nhân sâm Hàn Quốc ở dạng tươi chưa qua sơ chế thành các sản phẩm. Củ nhân sâm Hàn Quốc có những vai trò và tác dụng vô cùng to lớn đối với con người.

    ReplyDelete

You are the best, the most, the everything.